loading...
لوتی دانلود+18
admin بازدید : 238 چهارشنبه 1392/09/27 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت DVD های فیلم

Xilisoft DVD Ripper Ultimate 7.7

 

 

 

نرم افزارهایی که با عنوان کلی DVD Ripper معرفی میشوند، نرم افزارهایی هستند که امکان استخراج (ریپ کردن) فیلم از روی DVD و تبدیل فرمت و ذخیره آنها روی کامپیوتر را دارند. این نرم افزارها میتوانند بخش های مختلف فیلم، زیر نویس، و ترک های صوتی را به صورت یکجا و یا جداگانه از DVD استخراج کنند.

 

نرم افزار Xilisoft DVD Ripper Ultimate یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه است. توسط این نرم افزار میتوانید محتویات فیلم و سایر اجزای آن را از روی DVD استخراج کرده و بعد از تبدیل فرمت، روی کامپیوتر ذخیره کنید.

admin بازدید : 105 سه شنبه 1392/09/26 نظرات (0)

HiDownload Platinum نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد.

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08

 

admin بازدید : 89 سه شنبه 1392/09/26 نظرات (0)

VideoCacheView نرم افزاری فوق العاده کارآمد برای ذخیره ساختن ویدیوها و فایل های صوتی مشاهده و شنیده شده درون مرورگرها می باشد. اگر ویدیو یا صوتی را در مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر مشاهده یا شنیده اید و امکان دانلود آن را نداشته اید ، میتوانید توسط VideoCacheView درون cache مرورگر و ویندوز خود را به صورت حرفه ای جستجو نموده تا اگر ویدیو یا صوت شنیده شده درون کش وجود داشت به راحتی آن را انتخاب نموده و درون هارد دیسک خود ذخیره کنید تا دیگر نیازی به دانلود یا مشاهده مجدد آن نداشته باشید و در دنیای آفلاین نیز از آن استفاده نمایید. این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است بعد از مشاهده نسبت به جستجو اقدام کنید تا فایل های صوتی یا تصویری قابل ذخیره سازی را برایتان لیست نماید و شما نیز انتخاب کنید. توجه نمایید نرم افزار تنها از مرورگرهای Firefox و Internet Explorer پشتیبانی نموده و به راحتی با فرمت های Flv و Swf سازگاری دارد.

 

VideoCacheView ذخیره کردن ویدیوهای مشاهده درون مرورگر VideoCacheView 2.63

 

admin بازدید : 112 سه شنبه 1392/09/26 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

admin بازدید : 161 سه شنبه 1392/09/26 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.11 Final

 

admin بازدید : 234 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

Artisteer نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت قالب و تمپلت های وب سایت محصولی از شرکت Extensoft می باشد. این نرم افزار به کاربران اجازه ایجاد وب سایت فوق العاده به دنبال الگوها و نقوش در عرض چند دقیقه، حتی بدون نیاز به دانستن هر چیزی در مورد ویرایش گرافیکی یا HTML را می دهد. توسط این نرم افزار شما می توانید به طراحی وب، ویرایش و تبدیل، برش گرافیکی، برنامه نویسی XHTML و CSS، ساخت قالب های CMS و … همه در عرض چند دقیقه، بدون فتوشاپ یا Dreamweaver و هیچ مهارت های فنی را می دهد. همچنین می توانید اقدام به ایجاد تمپلت های Joomla ،Drupal،Wordpress DotNetNuke skins ،Blogger نمایید. ساخت و ویرایش صفحات، لایه بندی پروژه و ویرایش لایه ها، استفاده از آرشیو عکس های موجود در نرم افزار و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Artisteer-Logo

 

 

admin بازدید : 119 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم. این نسخه شامل کتابخانه ای از قالب ها است که شما قالب مورد نظر خود را انتخاب میکنید و سپس بصورت دلخواه رنگ ,تصاویر,منوها و ابزارهای آن را تغییر میدهید.همچنین اضافه کردن فریم ها,شفافیت های متناوب و پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop و وجود ابزارک های دیگر از ابزارهای ویرایشی این بخش هستند.نرم افزار Web Creator Pro به شما این قدرت را میدهد تا بدون داشتن هیچ علمی از طراحی وب سایت ها ، با استفاده از آخرین فن آوری ها موجود ، سایت خود را طراحی کنید.علاوه بر این ساخت فرم,ساخت نسخه موبایل برای سایت,بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو با دارای بودن کد نویسی کاملا استاتدارد و آخرین الگوریتم ها از قابلیت های دیگر این نرم افزار است .

LMSOFT-Web-Creator-Pro-6.0.

 

admin بازدید : 121 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

WYSIWYG Web Builder برنامه ای رایگان و کم حجم برای طراحی و ساخت صفحات وب بدون نیاز داشتن آشنایی با کد نویسی می باشد .
این نرم افزار تمامی امکانات ، ابزارها ، قالب ها را در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر به راحتی بتواند سایت مورد علاقه خود را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی طراحی کند. آخرین نسخه این نرم افزار قدرتمند به همراه ۱۵۰ قالب زیبا و از پیش آماده شده را آماده کرده ایم.
از ویژگی های نرم افزار WYSIWYG Web Builder می توان ایجاد آلبوم عکس تحت وب ، پشتیبانی از Jquery ، ایجاد فرم های حرفه ای و زیبا را نام برد.
برای دانلود جدیدترین نسخه ی برنامه معرفی شده از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

WYSIWYG-Web-Builder-9

 

admin بازدید : 98 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

نرم افزار CoffeeCup Visual Site Designerطراحی صفحات وب وقتی آسان می شود که به جای کدنویسی های طولانی از محط Design برای طراحی استفاده شود، اولا با استفاده از این کار هم سرعت عمل بالا می رود و هم این که آنچه را که طراحی می کنیم همان لحظه ببینیم. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که هریک قابلیت های خاص خود را داشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن طرح های خوب را در قالب یک صفحه وب پیاده کنند. CoffeeCup VisualSite Designer یکی از این نرم افزارها بوده که می تواند تنها در محیط Design کار طراحی را به عهده گرفته و به آسانی خوردن یک آب لیوان کار طراحی را انجام داد. حتی حرفه ای های طراحی سایت که از هنر خود به عنوان شغلی پردرآمد استفاده می کنند هم قبل کدنویسی های حرفه ای از این گونه نرم افزارها برای پیاده سازی طرح موجود در ذهن خود بهره می برند و یکی از بهترین انتخاب ها همان محصول CoffeeCup است که به ساده ترین شکل ممکن می توان سایتی را طراحی کرد. CoffeeCup VisualSite Designer نرم افزاری است که به هیچ وجه نیازی به حتی یک خط کدنویسی هم نداشته و تمامی موارد در محیط Design طراحی می شود. به سادگی می توان با استفاده از Drag And Drop تمامی Object هایی را که می توان در صفحات وب استفاده کرد را در این ابزار مورد استفاده قرار داد، در کار طراحی ۷۰ طرح آماده هم در این نرم افزار گنجانده شده است تا دستان کاربر برای انتخاب بهترین طرح برای وب سایت باز باشد. نکته پایانی هم این که در کنار محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار می توان تمامی مراحل انجام گرفته از سایت را به صورت مستقیم برروی سرورهای FTP آپلود نمود، به این ترتیب سرعت در انجام کار آپلود فایل ها و همچنین ویرایش صفحات هم تا حدود زیادی بهبود پیدا می کند.

 

Coffeecup-Visual-Site-Desig

 

 

admin بازدید : 128 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

JetBrains WebStorm نرم افزار طراحی صفحات وب بسیار مفید و حرفه ای در زمینه ی ویرایش صفحات مختلف وب می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید کدهای مختلف به زبان های برنامه نویسی HTML, CSS و javascript را تنها با چند کلیک ویرایش کنید و از آنها را برای مرورگرهای مختلف و استفاده در صفحات وب بهینه سازی کنید ، شاید به جرات بتوان گفت که این نرم افزار یکی از کاربردی ترین برنامه ها در زمینه ویرایش صفحات وب است ، زیرا این نرم افزار به طور پیش فرض از یک دیتابیس حرفه ای برخوردار است که می تواند در زمان ویرایش به شما کمک کند و زمانی که کدنویسی و ویرایش را شروع کردید شما را یاری کرده و در برخی از موارد اشکلات شما را برطرف کند ،  البته شما می توانید بعد از اتمام ویرایش و ساخت صفحات آنها را در مرورگرها تماشا کرده و یا بر روی اف تی پی آنها را منتقل کرده و نتیجه کار خود را ببینید. جهت دانلود این نرم افزار از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

jetbrains-webstorm

 

 

admin بازدید : 153 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Dreamweaver CS6 یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی وب و ساخت وب سایت در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی از شهرت جهانی برخوردار است. با این برنامه شما میتوانید به آسانی یک سایت بسازید. در واقع این نرم افزار متشکل از ابزارهای متنوع طراحی سایت می باشد که توسط آنها میتوان اقدام به طراحی قسمت های مختلف صفحات یک سایت نمود. افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ها کار می کنند به راحتی می توانند با کد نویسی در محیط این برنامه اقدام به ساخت سایت مورد نظرشان کنند. همچنین افرادی که تخصص چندانی با برنامه نویسی وب ندارند نیز می توانند از این برنامه برای طراحی سایت ها استفاده کنند زیرا این نرم افزار دارای بخشی است که شما بدون کد نویسی نیز میتوانید اقدام به طراحی قسمت های مختلف سایت مورد نظرتان کنید. این برنامه از زبان های مختلف برنامه نویسی وب نظیر HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion, ASP, ASP.NET پشتیبانی می کند و با ارائه محیطی کاملآ حرفه ای برای کد نویسی به کاربران این امکان را می دهد که به آسانی اقدام به نوشتن کدهای مورد نظرشان برای ساخت سایت کنند. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و طراحی صفحات وب, امکان خطایابی دقیق کدها, اضافه شدن ابزارهای جدید طراحی سایت, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, امکان جدید آپلود و ویرایش مستقیم سایت, پشتیبانی از تمام فایل های موجود در صفحات وب, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. همچنین از امکانات دیگر این برنامه پشتیبانی از انواع سیستم های مدیریت محتوا سایت ها مانند وردپرس است که به کاربران این نوع سیستم ها این امکان را می دهد که اقدام به ویرایش سایت های مبنی بر این نوع سیستم ها کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

 دانلود Adobe-Dreamweaver-CS6

 

 

admin بازدید : 100 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

نرم‌افزار مک Adobe Dreamweaver یکی از بهترین ابزارهای موجود برای طراحی صفحات وب است که کاربردهای فراوان برای برنامه‌نویسی در وب و ساخت صفحات وب دارد. این ابزار با پشتیبانی از زبان‌های محبوب برنامه‌نویسی همچون HTML, PHP, ASP و در اختیار قرار دادن کدهای آماده برای آسانتر کردن مراحل کار شما، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای نوشتن کد‌ صفحات وب است. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب در این نرم‌افزار، WYSIWYG یا همان What you see is what you get است که در آن تأثیر کوچکترین تغییراتی که در کد خود ایجاد می‌کنید را می‌توانید به‌راحتی در همان لحظه در کار خود مشاهده نمایید که بسیار سودمند است. این نرم‌افزار مخصوص سیسم عامل Mac OS X است.

 

cs6dreamweaver

 

 

admin بازدید : 241 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

اکثر طراحان وب از نرم افزار قدرتمند و غنی Adobe Dreamweaver برای طراحی های وب  خود استفاده می کنند که اکنون شرکت مشهور ادوبی نسخه جدید CC این نرم افزار را ارائه کرده است. ازجمله ویژگی های جدید Dreamweaver CC می توان به ابزارهای جدید تر و پیشرفته تر، افزایش سرعت برنامه و محیطی کاملاً گرافیکی و پویا اشاره کرد. جهت دانلود نرم افزار Adobe Dreamweaver CC و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

dw-marquee-overview-708x510

 

 

admin بازدید : 93 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

نرم افزار ساده جهت خلق اسلاید شو بر اساس تکنولوژی jQuery برای صفحات وب است . نرم افزار Amazing Slider Enterprise  به کاربران اجازه می دهد تا به سادگی اسلاید شو های زیبایی را طراحی نمایند و در این مسیر به راحتی اطلاعات را به وردپرس ، Dreamweaver و ویرایشگرهای متنی دیگر صادر کنند. وجود قالب های حرفه ای و پوسته قابل تنظیم این نرم افزار است که کمک بسیاری به نتیجه های منحصر به فرد این نرم افزار می نماید. علاوه بر این، Amazing Slider Enterprise توانایی پشتیبانی از تصاویر و فیلمهای یوتیوب را دارد . در نتیجه، کاربران قادر خواهند بود تا گالری های ویدئویی با کیفیت بالا ایجاد کنند.

 

دانلود نرم افزار amazing-slider

 

 

admin بازدید : 112 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (1)

نرم افزار طراحی صفحات وب StudioLine Web : نرم افزاری است که امکانات لازم برای طراحی سایت را برای شما گردآوری کرده و در یک محیط گرافیکی و زیبا به شما امکان استفاده از آنها را می دهد. بدین ترتیب می توانید سایت خود را آنگونه که دوست دارید طراحی کنید. نکته مهم در مورد این نرم افزار عدم نیاز به کدنویسی است که بدین ترتیب سرعت شما را در انجام امور افزایش می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صفحات HTML را به سادگی آماده کنید و هرآنچه نیاز دارید را به آنها اضافه کنید. ویرایش صفحات HTML ، کار با لایه ها و ویرایش آنها ، اعمال افکت های مختلف و ابزار انتقال فایل را می توان از جمله امکانات این نرم افزار دانست. همچنین می توانید برای وب سایت خود گالری عکس طراحی کنید و از آرشیو خود در آن استفاده نمایید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- دارای تمامی اجزاء مورد استفاده برای  طراحی وبسایت ها
- امکان مدیریت وب سایت
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- قابلیت ایجاد گالری تصاویر برای وب سایت ها

 

StudioLine-Web

admin بازدید : 308 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که برای ارائه ی کنفرانس های خود از نرم افزار پاور پوینت مایکروسافت آفیس استفاده می کنید و تحقیقات خود را با استفاده از این نرم افزار به مخاطبین خود ارائه می دهید و بارها برایتان پیش آمده که خواسته اید این تحقیقات خود را فورا به نمایش درآورده و به دوستان خود ارائه دهید اما در سیستم مورد نظر شما نرم افزار آفیس نصب نبوده و شما نتوانسته اید به هدف خود دست یابید و آرزو کرده اید کاش می توانستید به نوعی آن را به اجرا در آوردید ولی موفق نشده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در عرض چندین دقیقه این فایل های خود را به فایل های فلش تبدیل کرده و به راحتی در هر کامپیوتر و سیستم عاملی به اجرا درآورده بدون آن که به نرم افزار حجیم و سنگین آفیس نیازمند شوید.Dreamingsoft PowerPoint to Flash نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا در عرض چندین دقیقه فایل های پاور پوینت خود را بدون کوچکترین مشکل به فایل فلش تبدیل کرده و از آن در هر سیستمی استفاده نمایید. همچنین استفاده از این نرم افزار این مزیت را برای شما فراهم می آورد که با تبدیل فایل خود آن را از دست کاری شدن توسط دیگر افراد و ثبت شدن به نام آن ها جلوگیری کرده و  در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

PowerpointtoFlashmain-1

 

admin بازدید : 127 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

بسته فارسی ساز محیط آفیس ۲۰۱۳  رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند.

این بسته محیط نرم افزار های:
- Microsoft Office Excel 2013
- Microsoft Office OneNote 2013
- Microsoft Office Outlook 2013
- Microsoft Office PowerPoint 2013
- Microsoft Office Word 2013
را به فارسی تغییر خواهد داد. جهت دانلود فارسی ساز محیط آفیس ۲۰۱۳ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

htkbuuanfn1ah0s7g55x

 

 

admin بازدید : 815 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

نرم افزار Nitro Pro 8 امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند. امکانات نرم افزار Nitro Pro :
- ساخت PDF و اسناد PDF/A به صورت مجازی از پنجره های فایل های مختلف.
- تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها درون یک سند PDF.
- تبدیل تمامی فایل ها به PDF به صورت دسته ای.
- اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به PDF.
- ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint.
- ساخت اسناد PDF هوشمند به همراه بوکمارک ها ، لینک ها ، اطلاعات Metadata و رمزهای عبور از نرم افزارهای Microsoft Office.
- ذخیره PDF برای استفاده دوباره در MS Word، WordPerfect، OpenOffice  و… جهت دانلود و مشاهده لیست کامل امکانت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..

Untitled-1

 

 

admin بازدید : 276 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

GNUCASH نام نرم افزار حسابداری کوچکیست که جهت رفع نیازهای شخصی وکوچک در زمینه مدیریت پول ارائه بازار گردیده. این نرم افزار بر اساس گواهینامه گنو منتشر گردیده و در سیستم عامل های solaris, Mac OSX, *BSD & LINUX قابل استفاده میباشد. GnuCash طراحی بسیار ساده ای دارد ولی بسیار قدرتمند و کاربردی می باشد. به کمک این نرم افزار شما کاربران قادرید تا مدیریت کاملی بر حساب های بانکی خود داشته باشید.مدیریتی که بر پایه فعالیت هایی مانند ورود و خروج پول ، میزان موجودی ، طریقه ارائه و دریافت سود و … می باشد. این نرم افزار بر اساس اصول حرفه ای حسابداری طراحی شده و اعداد ارائه شده توسط آن کامل دقیق و معتبر می باشد .

 

Gnu-Cash-Logo2

 

 

admin بازدید : 181 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

AVS Document Converter نرم افزاری طراحی شده برای نمایش و تبدیل اسناد و تصاویر به فرمت های دلخواه است. ابزار ساده اما در عین حال کارآمد که قادر است تا با نمایش اسناد آن ها را به فرمت های رایجی همچون DOC, DOCX, ODT, PPT, PPTX, TXT, TIFF, TIF PDF, HTML, HTM, MHT, RTF و … تبدیل کند. نمایش تصاویر و تبدیل آن ها هم یکی دیگر از قابلیت هایی است که اولین نسخه از این ابزار در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سازگاری با فایل های فشرده ZIP با قابلیت ساخت فایل فشرده و ایمن سازی از طریق گذاشتن پسورد، سازگاری کامل با کتاب های الکترونیکی و فرمت های استفاده شده در آن ها، امکان گذاشتن پسورد برروی اسناد با فرمت های مختلف برای جلوگیری از کپی رایت های غیرمجاز و بهینه سازی اسناد به منظور استفاده در وب و محیط مجازی اینترنت از جمله خصوصیاتی هستند که این ابزار در خود جای داده است. نرم افزار پیش رو با توجه به حجم نسبتا مناسبی که دارد با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و سازگاری با جدیدترین استانداردها و البته طراحی جذاب و جالب به راحتی قابل نصب و اجرا برروی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز بوده و قادر است تا با سرعتی بالا حجیم ترین فایل ها را هم نمایش داده و یا تبدیل کند. البته نرم افزار AVS Document Converter قابلیت های متعدد دیگر هم دارد که فقط کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند به آن ها دست پیدا خواهند کرد.

 

AVS Document Converter

 

admin بازدید : 152 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

Adobe Reader قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین نرم افزار مشاهده و خواندن اسناد پی دی اف می باشد که توسط آن‏ ‏می توانید تمامی انواع فایل های PDF را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. شرکت های بسیاری نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه نموده اند که با توجه به گستردگی و تنوع امکانات و استانداردهایی که هریک از این نرم افزارهای پی دی اف خوان ارائه می دهند، مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه استاندارد برای مشاهده این اسناد الکترونیکی را کمی دشوار نموده است. یکی از شرکت های نام آشنا و پر آوازه با نام ادوبی که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است، نرم افزار استانداردی برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی یا همان فایلهای پی دی اف تحت عنوان Adobe Reader ارائه نموده است. هم اکنون در دانلود ۰۰۹۸ جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم که آن را با یک کلیک می توانید دریافت کنید.

 

Adobe Reader

 

admin بازدید : 135 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

Simpo PDF to Word نرم افزار حرفه ای است که برای تبدیل دسته ای مستندات PDF به فایل های Microsoft Office Word طراحی شده است. این محصول تمام ویژگی های فایل اصلی مانند متن، لایه ها و تصاویر آن را برا ی استفاده ی مجدد نگهداری می کند. Simpo PDF to Word یکی از برنامه های standalone است و خودش به تنهایی راه اندازی و اجرا می شود و دیگر نیازی به نصب برنامه هایی چون Microsoft Word ،Adobe Acrobat یا Acrobat Reader ندارد. این نرم افزار از واسط کاربری آسان بهره مند است کار با این نرم افزار برای کاربران مبتدی و حرفه ای امکان پذیر است تنها با دو کلیک به نتیجه ی دلخواه خود می رسید. وارد کردن فایل به محیط برنامه و کلیک بر روی دکمه ی تبدیل، همه چیز آماده است. جهت دانلود این نرم افزار کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Simpo.PDF.to.Word.Converter

 

 

admin بازدید : 109 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

LibreOffice مجموعه نرم افزاری رایگان آفیس برای کار با اسناد متنی در محیط های ویندوز ، مکینتاش و GNU/Linux می باشد که دارای ۶ نرم افزار حرفه ای برای تولید اسناد و پردازش اطلاعات می باشد که میتوانید بصورت رایگان دریافت نمایید.
- Writer یک پردازشگر لغات است که درون بسته نرم افزاری LibreOffice وجود دارد. با استفاده از امکانات آن می توانید کارهای مختلف مانند نوشتن یک کتاب به همراه جدول محتوا ، طرح های گرافیکی موجود در آن ، جدول ها و فهرست کتاب را به راحتی تهیه کنید.
- Calc نرم افزاری برای محاسبه اعداد است که به شما در آنالیز اطلاعات و نمایش آنها کمک می کند. جدول ها و ابزار آنالیز این نرم افزار می توانند نتایج حرفه ای را برای شما به ارمغان بیاورند.
- Impress سریعترین و ساده ترین راه برای ساخت پرزنتیشن های مولتی مدیای مختلف می باشد.
- Draw به شما امکان ساخت دیاگرام و طرح های زیبا از طرح های اولیه را می دهد.
- Base یک پایگاه داده برای LibreOffice suite می باشد.
- Math یک ویرایشگر معادلات خطی می باشد که به شما امکان نمایش عبارات ریاضی ، شیمی ، الکتریکی یا تعادل های علمی را به صورت استاندارد می دهد.

 

LibreOffice-4.1.1-Stable

 

 

admin بازدید : 97 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز ۸ و نرم افزار آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند. برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد.  امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود. جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

نرم افزار کرک و فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 KMSpico

admin بازدید : 155 دوشنبه 1392/09/25 نظرات (0)

نرم افزار PdfGrabber Pro این امکان را برای شما  فراهم می آورد تا به سرعت و به  سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی  فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. گاهی پیش می آید که بخواهیم متن کتاب های الکترونیکی را در جایی کپی کنیم یا اینکه آن ها را در بین تحقیق های خود جای دهیم. این کار مستقیما امکان پذیر نخواهد بود ، زیرا اگر متنی را از روی کتاب های PDF در جایی کپی کنیم ، فونت آن قطعا به صورت بهم ریخته و نا خوانا نمایش داده می شود. پس ابتدا باید ان فایل PDF را به فرمت Word یا… تبدیل کنیم و به کپی قسمت مورد نظر بپردازیم. PDF Grabber نرم افزاری است قدرتمند که توسط آن هر شخص قادر است تا به آسانی فایل های PDF را به سایر فرمت ها نظیر Word, Excel, XML و…  تبدیل کند. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته  در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن  هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی  فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز  می توان انتخاب نمود که چه  بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا  اینکه تمامی فایل را بصورت  یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان، پوشه های کنترل شده و  واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد  را آسانتر از همیشه می نماید.  لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت  استخراج همزمان فایل های پی دی  اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی  یک شبکه می دهد.همچنین با  استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم  بگیرید که کدام یک از تصاویر سند  پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه  تمامی سند را به تصویر تبدیل  نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار PdfGrabber Pro  برای  کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز  گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده  دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی  DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف،  PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج  چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و  گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده  ” Monitored Folder ” می باشند. می توان  گفت که در حال حاضر این نرم افزار  بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل  اسناد پی دی اف نوشته شده به  زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

نرم افزار تبدیل pdf به word

 

 

admin بازدید : 147 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

VSO ConvertXtoDVD نرم افزاری عالی برای رایت و سوزاندن انواع ویدیوها به روی انواع لوح های فشرده DVD با امکانات فراوان می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی از تمامی فرمت های عادی ویدیویی و فرمت های خاص نظیر mkv و divx باعث می شود مشکلی در هنگام رایت لوح فشرده نداشته باشید. همچنین این نرم افزار عالی با استفاده از موتور سخت افزاری هنگام تبدیل ویدیوها به فرمت دی وی دی باعث افزایش سرعت خواهد شد و در کنار این قابلیت استفاده از ۲ فاز برای تبدیل فرمت ویدیوها به دی وی دی باعث افزایش کیفیت و جلوگیری از افت کیفیت ویدیوها خواهد شد. این نرم افزار عالی با قابلیت ویرایش ویدیوها نیز همراه است تا کاربر از نظر ویرایش های معمول بی نیاز باشد ، قابلیت های ویرایشی این نرم افزار شامل برش قسمت های مورد نظر ویدیو،چرخش ویدیو و تنظیم روشنایی و کنتراست ویدیو می باشد. توانایی اضافه نمودن چندین زیرنویس به ویدیو در حال رایت با پشتیبانی از فرمت های زیرنویس idx, sub و srt و همچنین قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با موزیک و ویدیو دلخواه کاربر از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. دی وی دی های رایت شده میتوانند در حالت NTSC و PAL باشند و همچنین قابلیت پخش شدن روی تمامی دستگاه های دی وی دی پلیر را خواهند داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و گویا طراحی شده است تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف توانایی کارکرد با آن را داشته باشند.

 

VSO ConvertXtoDVD رایت ویدیو روی دی وی دی ConvertXtoDVD 5.1.0.2

admin بازدید : 157 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

VSO Video Converter نرم افزار بسیار کامل برای تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند VSO می باشد. با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری  .avi .divx .flv .mpg .mkv .wmv .xvid Blu-rays DVDs .ac3 .dts .mp3 .wav .wma .flac .mka .ape .mp1 .mp2 .mpa .mpga .mpu .aac .m4a .ma4 .mpc .ogg .ra .ram .rm .aif .wav .wave .au میتواند کاربر را در زمینه تبدیل فرمت بی نیاز کند. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از انواع زیرنویس ها با فرمت های نظیر srt و Sub میتواند برای ویدیوی شما زیرنویس نیز قرار دهد. نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتواند ویدیو و یا صوت در حال تبدیل را به کاربر نمایش دهد و پخش کند و همچنین با دارا بودن قابلیت ویرایش های جزئی نظیر تنظیم نور و کنتراست و همچنین چسباندن چندین ویدیو برای تبدیل به یک ویدیو واحد نرم افزار میتواند از نظر ویرایشی به دیگر نرم افزارها بی نیاز باشد. 

 

videoconverter تبدیل فرمت صوتی و تصویری VSO Video Converter 1.1.0.20

admin بازدید : 86 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate v5.5.0  جدیدترین  نسخه از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد. این نرم افزار فوق العاده قابلیت تبدیل فرمت هایی چون  AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و… رابه فرمت های WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و بسیاری فرمت های دلخواه دیگر  با بهترین کیفیت دارد.همچنین پشتیبانیiPod, iPhone, Zune, PSP و گوشی های همراه از دیگر توانایی های این نرم افزار مفید است . پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI و ۳GP در گوشی های همراه و تبدیل آنها دیگر قابلیت این نرم افزار است …

 

Any Video Converter Ultimate مبدل قدرتمند  Any Video Converter Ultimate v5.5.0

admin بازدید : 119 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

حتما شما هم عکس های انیمیشن مانند و متحرکی که چندی است در دنیای وب طرفداران زیادی پیدا کرده است را دیده اید و این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه ویدیوها را به این عکس های متحرک تبدیل کنید و شاید به فکر این بوده اید که با تهیه شات های پشت هم از یک ویدیو چنین عکس های متحرکی را بسازید. دانلودها در این مطلب نرم افزاری ویژه برای اینکار را آماده کرده است. Aoao Video to GIF Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل ویدیو به عکس های متحرک و GIF می باشد. این نرم افزار از ویدیوهای با فرمت AVI, MPEG, MP4, MKV, WMV, MOV, 3GP و… پشتیبانی میکند تا به راحتی آنها را به عکس های متحرک GIF و یا JPG, BMP, TGA, TIFF, PNG تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد است و نیازی به تبدیل چندین صحنه و چسباندن انها به یکدیگر و در نهایت ایجاد یک عکس متحرک نیست. بلکه این نرم افزار با گرفتن دوره زمانی معین از شما ، آن قسمت از ویدیو را به یک عکس متحرک تبدیل میکند. در هنگام تبدیل امکاناتی نظیر تغییر سایز عکس و همچنین کنترل تعداد فریم ها و حجم عکس نیز در دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

Aoao Video to GIF Converter تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.3.0.0

admin بازدید : 100 پنجشنبه 1392/09/21 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 10.0.0 Mega & Full

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 1,092
  • بازدید سال : 20,784
  • بازدید کلی : 81,860